Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

20 januari 2011

Gula Huset

Idag blev det utflykt till Kinnarp. Närmare bestämt till butiken "Gula Huset" eller Geås Träslöjd som det också heter. Vilken underbar affär! Mattrasor, garner, pyssel och så tyg, sybehör, lite smycken och träslöjd. En härlig blandning av allt man kan önska sig till riktigt bra priser. Köpte mönstrad velour för 79:-/m och snedremsor för 3:-/m plus en massa annat kul. Nu vill jag bara få allt tvättat så jag kan börja sy!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar