Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

25 november 2010

Vetevärmare med lite färg


Tyckte hjärtevärmarna jag gjorde igår såg så "nakna" och bleka ut så jag bestämde mig för att brodera fast ett litet hjärta mitt fram. Olika färg på tråden på varje hjärta. Blev genast mycket sötare även om broderi inte är min starkaste sida....

Har lilla M hemma idag med feber och snuva så jobbet får anpassas efter henne. Inte mycket gjort med andra ord. Får ta igen det i helgen när mannen lovat ta alla tjejerna på utflykt.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar