Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

31 oktober 2010

Tradera, sjuka barn och nattarbete

Tre auktioner på Tradera är avslutade och tre personer har fyndat saker från Kuckilura. KUL!
Något som inte är lika kul är att ha tre sjuka barn. Det betyder tre barn hemma från dagis och tre barn som inte alls tycker att mamma ska sitta och sy hela dagarna. Alltså blir det kvälls- och nattarbete. Beställningarna blir tyvärr ändå lite fördröjda för det finns ju gränser för hur mycket man orkar...
I morgon är det en ny vecka och en ny månad. En av döttrarna är ok för dagis så lite kan jag nog få sytt dagtid. Lite barnprogram, Bolibompa-spel och vattenfärger för de två som är hemma borde göra susen :-)
Kram på er

1 kommentar:

  1. Intressanta nyheter och underhållning plats, kommer att rapportera till mina vänner om denna webbplats på Facebook. Jag är en flitig besökare till din webbplats. Också ett bra spel webbplats bolibompaspel

    SvaraRadera