Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

11 oktober 2010

Tävlingen


Dragningen av vinnare i min lilla tävling gick av stapeln här på morgonkvisten. 5 trevliga deltagare var ni som delade med er av toppen-bra tips till julmarknaden. Tack! Nu har jag fått lite fler ideér att skissa på. Jätteroligt. Jätteroligt var det också när jag drog en lapp ur korgen och upptäckte att jag fått upp två lappar samtidigt som satt ihop med varandra. I rättvisans namn bestämde jag att det fick bli två vinnare. På lapparna stod namnen: Malin och Y. GRATTIS båda två!
Maila era adresser till mig på shopinfo@kuckilura.se så skickar jag era vinster.

Idag står klänningar på agendan. Köpte ju ett nytt tyg för att sy upp ytterligare en modell av "mamma-klänningen". Ska använda handknypplad spets som en liten detalj och dessutom försöka få till en matchande sjal i benvitt. Bara att sätta igång.
Ha en härlig dag!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar