Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

9 oktober 2010

Lördagsnöje

Idag har jag suttit flera timmar vid datorn för att få ihop mallar till visitkort, klädtags, beställningsformulär mm. Har nog ångrat mig ca 100 gånger och börjat om från början och då tar det hur lång tid som hellst. Urtråkigt, men det kändes nödvändigt. Har gjort alla tags för hand tills nu men med ökande antal beställningar hinner jag inte med sådant pyssel. Visitkort frågar alltid folk efter och det är ju bara dumt att inte ha det i plånboken. Enklare sätt att göra reklam för sig själv är ju svårt att hitta :-)
Jag beställer alla trycksaker från Vistaprint eftersom dom utan tvekan har lägsta pris på allt. Dessutom krånglar dom aldrig om något blivit fel. Dom skickar nytt direkt. Enda nackdelen är väl att det tar en hel dag att få till beställningen (kan det bero på mig tro?).
Nu får jag vänta ca 14 dagar innan grejerna kommer men då lovar jag att lägga upp en bild så ni får se. Måtte det bli som jag har tänkt mig!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar