Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

1 september 2010

Och vinnaren är...

Vinnaren i Facebook-tävlingen är dragen. Kriteriet var att bjuda in minst 10 vänner som accepterade inbjudan och blev Kuckiluras vänner. Det var ingen som lyckades men många som försökte så jag lät alla som hade varit delaktiga få en lott. Festligt nog var det hon som bjudit in flest som vann. Kändes väldigt rättvist och bra :-)
Priset är en helt nysydd förvaringskorg i höstens fräcka mönster - svart botten med vita prickar. I Kuckiluras butik kan ni köpa den i två olika storlekar och dessutom finns vår-varianten kvar om man föredrar mer färglatt.

Till jul kommer dom med röd botten och vita prickar. Jag kommer själv att ha en i varje vrå för jag verkligen älskar den kombinationen :-)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar