Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

30 augusti 2010

Phister & Philina

Det finns kläder jag bara inte kan motstå. Givetvis önskar jag att barnen kunde ha Kuckilura-kläder varje dag men tiden räcker inte alltid till för att sy till
dom. Då är det ju tur att det finns danska barnkläder.
Jag bara älskar den här bodysuiten från Phister & Philina i prickig velour. Synd att den inte finns i vuxen-storlekar;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar