Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

18 september 2010

Fleecemössor för hela slanten

Många fleecemössor blir det...
Vill ju ha en som matchar varje fleecejacka jag syr så närmare bestämt har det blivit 4 stycken olika. Lilla M får vara modell även om storlekarna inte alltid passar henne riktigt;-) Har tänkt göra öronlappar på mössorna till dom mindre barnen och en rak nederkant på dom i större storlekar. Det föll i alla fall mina döttrar i smaken. En av fördelarna med att sy allt själv är ju att kunden kan ha önskemål angående detta. Det mesta går att fixa :-)
Har bokat två visningar för oktober och ser jätte mycket fram emot att komma ut och visa höstkläderna. Väldigt trevligt sätt att arbeta på också. Blir ju personligt på ett helt annat sätt än när någon beställer över nätet. Ska bara få ordning på alla beställningsformulär och annat som behöver uppdateras sen vår-/ sommarvisningarna.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar