Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

6 juni 2010

Trädgårdsarbete

Kändes lite tungt att behöva jobba inomhus hela helgen när solen sken så vackert på utsidan. Då kom min man på den smarta iden att jag ju kunde stå ute på altanen och klippa till alla tyger. Underbart! Ska bara fundera ut hur jag ska få plats med alla mina maskiner där ute också så är sommaren räddad ;-)
En härligt, solig nationaldag önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar