Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

24 oktober 2009

Symässa i Göteborg

Besökte Symässan i Göteborg idag. Ivrig och full av förväntan! Funderar på att köpa ny symaskin och eventuellt komplettera min gamla Pfaff overlock med en cover stitch maskin och ville se vad marknaden har att erbjuda. Jösses säger jag bara. Inte för att jag tror man blir en bättre sömmerska för att man har den mest avancerade symaskinen men ÅÅÅÅÅ vilka funktioner dessa nya maskiner har. Det blir dyra önskningar till tomten i år...
Hade med min yngsta dotter i barnvagn och kände inte att jag hade ro att provsy på alla godbitar men jag ska absolut ta mig till Symaskinsagenturen någon dag snart (utan sällskap) och testa mig igenom utbudet.
Fick i alla fall köpt bra-ha-saker som synålar, knappnålar, snedremsor och så ett bedårande baby-manchester tyg som bara ropade mitt namn.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar