Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

25 oktober 2009

Drömmaskinen?


Baby Lock Evolve Wave var en av maskinerna jag tittade på igår på mässan. Overlock, täcksöm, kedjesöm m.m. m.m. men är den bra? Någon som har erfarenhet? Är rädd att man får mycket onödigt "lull-lull" som aldrig kommer till användning. Kanske bättre att behålla min gamla overlock och investera i en cover stitch enbart. Kan inte sluta fundera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar