Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

27 maj 2014

Maj 2014

Det har hänt lite sen sist... men det var då och nu är nu!
Idag har jag uppdaterat hemsidan och fått vara med i Alingsås tidning. Gjorde mitt första ansiktsmålar-uppdrag på ca 8 månader i helgen, 1-års jubileum på ICA nära i Alingsås. Har funnit en fantastisk vän och partner och tillsammans hoppas jag vi kan göra många fler, roliga jobb framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar