Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

9 november 2012

Paketkalender för de mindre

Nu har jag uppdaterat innehållet i paketkalender-seten för de mindre barnen i webbutiken. Sålde slut på mitt lager så då passade jag på att byta ut några saker. Nu ingår det bl.a. knopp-pussel i trä, en färgglad tamburin och roliga kasperdockor bland presenterna. Hoppas ni gillar detta :-)

I morgon ska min äldsta dotter E vara med i junior SM i bouldering (klättring utan rep). Hennes allra första tävling och jag tror jag är mer nervös än vad hon är. Ska bli så roligt och jag är så fantastiskt stolt över henne!

Trevlig helg på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar