Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

22 augusti 2012

Höst

Nu är sommarlov och semester slut och det är dags att ta tag i Kuckilura igen. Efter att ha sytt enbart bokstavskuddar och annan inredning under vår och sommar kändes det som det var dags för lite nya barnkläder igen.
Fick för mig att använda mjukistyger och tvinga mig själv att, åter igen, öva på min CoverPro. Resultatet blev en kjol med mycket vidd, bred linning och rosett i sidan. En del av sömmarna är långt ifrån godkända på det här prov-exet men nu vet jag hur jag INTE ska göra på nästa.
Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar