Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

22 januari 2012

Pilliga jobb

Har idag sytt och stoppat 24 små sköldpadds-ben. Jösses så pilligt!
I morgon ska de monteras på mjuka velour-kroppar och förvandlas till Bovetevärmare. Bilder kommer så fort de små Sköldisarna är klara!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar