Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

17 januari 2012

Ny återförsäljare

Nu kan jag inte hålla mig längre... och egentligen är det ju inget hemligt men jag ville vara så säker som möjligt att det verkligen skulle bli av innan jag skrev något här.
Kuckilura har fått en ny återförsäljare!
En jättehärlig butik som öppnar i februari, i Borås och heter Ut-& In(redning).
Jag var ganska osäker på hur det skulle bli och vågade inte sy upp en massa grejer som sen kanske bara skulle bli liggandes därför har jag nu en helt osannolik mängd jobb att göra fram till den 26:e när jag ska leverera.
Till på köpet testar jag nya linser och ser suddigt mestadels av tiden...
Fick nya tags levererade i går och de ser ut så här:


Vill inte sy på en massa onödiga lappar på förvaringskorgar, bokstavskuddar och bovetevärmare så därför har jag tryckt upp tvättinstruktioner och övrig info på lappar som lätt kan avlägsnas och sparas på lämpligt ställe.


Ok, det var allt för idag. Åter till symaskinen!Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar