Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

26 januari 2012

Leverans avklarad

Efter en helt galen och mycket vilsen rundtur i Borås lyckades jag och min vän hitta butiken Ut- & In(redning) för att leverera allt jag sytt de senaste två veckorna. Kom 1 timme för sent men allt ordnade sig och det känns jättekul och spännande att ha en ny återförsäljare av mina produkter.

I morgon är det dags att städa undan rean i webbutiken men har en liten tös med halsfluss hemma så vi får se hur mycket jag hinner. Bjuder på ett smakprov från vårens nyheter, kuddöverdrag. Sydda i olika färger och mönster med valfri bokstavsapplikation. Jättefina att kombinera med bokstavskuddarna som snart dyker upp i nya, fräscha tyger.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar