Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

2 januari 2012

Gott nytt år och åter till arbetet

Först och främst vill jag önska alla mina läsare ett riktigt Gott Nytt 2012!
Idag var första arbetsdagen efter julledigheten för mig och det var en mycket lång att-göra-lista jag började beta av. Nu ska alla ideér och mönster provas ut och sys innan jag kan lägga upp vårnyheter i webbutiken. Jag hann dock bara bli klar med ett demoex av en necessär i glada färger. Tanken är att man lika gärna ska kunna använda den som pennfack eller som en liten väska att ha, till exempel, håraccessoarer i. Kommer i fler färg- och mönsterkombinationer så småningom.Ni har väl inte missat rean som fortfarande har några godbitar kvar att erbjuda? Flera produkter från julkollektionen till vrakpriser!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar