Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

8 december 2011

Förvaringskorgar

Idag har två specialbeställda förvaringskorgar levererats till sin nya ägarinna. Dessa är sydda i en lite kraftigare vaxduk än den jag vanligtvis använder. Lite trixigare att jobba med men resultatet blir ordentligt, stadig förvaring som till exempel kan användas som pennställ. I mån av tid tar jag emot specialbeställningar och då kan man ju få förvaring i storlek som passar till ett specifikt utrymme.

Hann även få iväg nysydda förkläden till Cupcakes and More i Göteborg så nu får ni skynda er dit och köpa både smarriga cupcakes och fina julklapps-förkläden. Finns till både barn och vuxna.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar