Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

11 november 2011

Bokstavskuddar JUL

Nu liknar det rena Tomte-verkstan här i ateljén. Har så mycket jag ska hinna klart innan december; alla saker jag ska sälja på julmarknaderna, beställda julklappar och andra specialbeställningar måste bli klara. På toppen av detta är två av barnen sjuka och har varit hemma från dagis och skola hela veckan. Inte lätt att hinna med jobb mellan lunch, mellanmål, lek, sagoläsning, trolldegstillverkning och pysselhjälp.

Idag blev det i alla fall en rejäl hög bokstavskuddar med jul-känsla. De flesta ska till Ut & inredning i Borås och Jul i Åhaga marknad. Spännande!

Trevlig helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar