Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

27 november 2011

1:a advent

Vilken fin (om än något regnig och blåsig) 1:a advent vi haft här. Först var det E som sjöng i kyrkan och A fick samtidigt hämta sin barnens bibel. Sen var det fika med lussebullar och pepparkakor, tända ljus och julmusik.

På eftermiddagen trotsade vi vädret och gav oss ut för att se årets uppsättning av Tomteparaden. Blött men trevligt. Lite varm glögg och kvällsmackor efter det. Så en snabb titt på Facebook där Ut- & Inredning lagt upp ett foto (som jag lånat) av sin monter på Jul i Åhaga. Mina julstrumpor syns i bakgrunden. Ska bli spännande att höra hur många de sålde.


Nu har nedräkningen börjat...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar