Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

20 oktober 2011

Nytt samarbete och kudd-ord

Idag har jag tagit ett stort steg mot målet att kunna försörja mig på mitt företag. Jag har tagit hjälp från ett annat företag för att kunna möta efterfrågan på mina bokstavskuddar.

Det är otroligt spännande och inte så lite nervöst att lita på att någon annan ska göra ett bra jobb. Så länge jag gör allt själv har jag ju full kontroll. Nu måste jag släppa lite på kontrollbehovet för att kunna gå framåt. Som sagt, ett stort steg!


Kuckiluras webbutik förbereder för julen. Känns tidigt men ska jag hinna sy alla beställningar innan dopparedagen gäller det att vara ute i god tid. Idag la jag in ett special-set med tre bokstavskuddar; JUL som jag tror många kommer att gilla. Stilen är lite shabby chic på den här inredningsdetaljen och det matchar givetvis julhjärtat och paketkalendern som jag redan lagt upp till beställning i shoppen.

Passa på att beställa ett set och överaska någon med en mycket annorlunda present i julhelgen.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar