Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

10 augusti 2011

Nysydda dockkläder



Idag är första dagen utan alla barnen hemma. Väldigt tomt men oj så härligt att få en chans att sy igen. Tänkte överraska tjejerna med nysydda dockkläder när de kommer hem från fritids och dagis. Det blev en klänning med knyte på axlarna och resår bak i ryggen. Den blev tyvärr för vid men mönstret är justerat inför nästa försök. Sen blev det en tröja med muddar och hjärta och en matchande kjol med mudd i midjan.
Pilligt men kul så det kommer mer så småningom...
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar