Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

30 augusti 2011

Dynor till Phil &Ted

Innan sommaren fick jag en förfrågan om jag kunde sy barnvagnsdynor. En vän till mig hade köpt en Phil & Ted och var rädd att klädseln skulle bli förstörd av smuts och lera. Jag har själv en P&T, modell äldre, och självklart har jag sytt dynor till den. Det var bara att mäta vännens vagn, rita mönster och nu äntligen har jag fått gjort 2 röda stjärn-dynor som jag hoppas ska passa. Har använt ett svart täcktyg på baksidan och ett rött bomullstyg med vita stjärnor på framsidan. För att kunna trä igenom selen sydde jag rejäla "knapphål". Bilden visar min egen, gamla syskonsits med nya dynan. Tjusigt va?
Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar