Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

30 juni 2011

Nästan färdigt

Nu har E sovit första natten i sitt nya rum och verkar mycket nöjd. Har fortfarande en taklampa och en byrå att fixa men nu lockar solen så det får bli lite senare. Bilderna visar en liten detalj med väggord och en vy över det nästan färdiga flickrummet.
Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar