Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

31 mars 2011

Torsdag

Har till dags datu sytt och sålt inte mindre än 20 bokstavskuddar. Känns stort på nå´t sätt:-) Firade detta med att sy något helt annat! En lila vårklänning som ska vidare till Falun så småningom. Just nu, när barnen lagt sig och allt är lugnt, vill jag ju hinna med alla andra 200 projekt jag har i huvudet. Har inte hunnit få iväg ett enda plagg till FreshMilk, mina egna döttrar bär bara köpe-kläder (och jag gör lika så), webbutiken är pinsamt ouppdaterad och jag borde förbereda för nästa visning den 27/4. Dessutom vill jag prova nya mönster-idéer, erövra min bandkantare och städa mitt skrivbord. Hur får man tiden att räcka till? Ok, först blir det en applikation i alla fall! Ha en skön kväll allihop / Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar