Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

25 mars 2011

Fler bokstäver

Det är så roligt med dessa bokstavskuddar för alla som beställer vill ha olika tyger. Jag blir så inspirerad och glad av alla färger och kombinationer :-)
Ska testa att göra några mini-bokstäver av överblivna skumgummirester och stuvbitar om jag hinner. Återkommer med resultatet.
Fick en förfrågan om jag ville ta på mig ett helt annat sömnadsjobb igår också. Inte lika inspirerande kanske men man måste ju tänka på ekonomin också...
Idag är det fredag. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar