Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

7 februari 2011

Rea-party

På torsdag ska jag, tillsammans med Pia på Skapliga Idéer ha rea-party hemma hos en väninna. Pia säljer pedagogiska leksaker och massvis av roligt pyssel via sin webbutik och på partyn. För min del blir det rea-avslutning och jag har plockat ihop en massa fynd. Både kläder och andra små saker. Hade ju hoppats på att kunna visa upp lite av vårnyheterna också men eftersom jag har sy-förbud blir det inget med det :-( Kan ju inte visa upp skisser och tygprover och begära att folk ska beställa plagg som förhoppningsvis blir sydda i slutet av mars....
Hur som helst hoppas jag på många nyfikna och köpsugna gäster. Det finns alltid plats för fler om någon har vägarna förbi Alingsås :-)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar