Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

3 januari 2011

Vår

Nytt år, ny kollektion. Julhelgen har inte bara varit vila utan även inneburit skissande och planerande inför Kuckiluras vårkollektion. Det är absolut den roligaste delen av mitt arbete! Jag älskar att inspireras, fundera, rita, testa och till slut sitta där med en färdig plan. Sen är det jättelångt därifrån till det färdiga plagget men det spelar ingen roll. Skapandet sker under hela processen och det är det som är kul. Just nu är det toppar jag pillar med. Kan inte låta bli de marina inslagen för vad kan kännas fräshare i garderoben när vårsolen tittar fram? Ni får tjuvkika på en av provmodellerna. Vit med blå ränder, mudd i nederkant och liten fjärilsärm. Tillhörande byxor är också klara men jag kan ju inte avslöja allt på en gång:-)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar