Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

31 januari 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Idag besökte jag sjukgymnasten. Måste ju komma igång med lite träning så jag inte får så ont i nacken igen tänkte jag.
Det blev ingen träning.
Det blev "Du ska inte jobba på några veckor, inte sitta framför datorn, inte lyfta, fortsätta äta muskelavslappande och värktabletter och så ses vi igen nästa vecka".
När jag gick upp i morse hade jag stel nacke och ont i armen. Strax efter 9 hade jag plötsligt inflammerade muskelfästen på hela högersidan, nedsatt styrka i höger arm och misstänkt diskbråck i en halskota. Vad hände????
Det var ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Jag ska ju sy. Det är ju det jag gör!!!

3 kommentarer:

  1. Nääää, fy sjutton! Stackars dig du som verkade vara på bättringsvägen!!! Ingen dator och ingen symaskin = mycket fika! =) Kraaaam på dig

    SvaraRadera
  2. Å,nej! Hoppas det går över supersnabbt, jag lider med dig. Styrkekramar till dig! /Pia

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jobbigt! Jag känner igen det där med att inte kunna sy, fastän det är det enda man erkligen vill göra just precis då. Man får försöka lägga tiden på att fundera ut lite extra kuliga grejjer att sy sedan när man kan igen..

    Jag hoppas att din kropp mår bättre nu :)

    SvaraRadera