Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

14 november 2010

Julförkläden












Här kommer bilder på fler förkläden. En annan modell som passar från 3 till 7 år, beroende på hur långt man vill ha det. Gjorde en riktigt julig variant med pepparkaks-applikationer på fickan fram. Mina tjejer ville absolut ha varsitt och det passar väl jättefint till julbaket längre fram :-)
Tog ett extra kort för att visa dom 2 olika modellerna jag sytt upp. Knytband är väldigt praktiskt eftersom man kan justera storleken allt eftersom barnet växer. Tryckknapp är praktiskt på det sättet att man slipper knytband som hänger och slänger och förklädet sitter mer som en "heltäckande haklapp".
Glöm nu inte att fira FAR med många pussar och kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar