Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

4 juli 2010

Semester

Sista sömmen är sydd inför semestern. Nu stundar två härliga och förhoppningsvis soliga veckor vid havet. Mannen, som blivit bokhandlare helt otippat, lanserade sin nya webshop i veckan så helt lediga kanske vi inte kan vara. Beställningar och ordrar trillar ju in till oss båda även när vi är lediga men att bara vara någon annan stans än hemma gör stor skillnad. Med bara ett rum och kök att trängas och trivas i blir det utomhusaktiviteter för hela slanten vare sig det regnar eller gassar. Frisk luft, måsarnas skrik, bad, lek och oändligt mycket tid att umgås. Det är semester det!
För er som är sugna på en ny läsplatta eller nya e-böcker inför semestern kan jag tipsa om LIVREL24. Bästa priserna och personlig service!
www.livrel24.se

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar