Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

26 juni 2010

Sommarkänsla

Vilken underbar midsommar vi har haft! Även om det blåste ganska ordentligt så var det ju SOL, hela midsommarafton och midsommardagen. Det känns som riktig sommar när man får äta sillen utomhus och dansa runt midsommarstången barfota och i klänning. Inga stövlar, inga regnjackor, inga paraplyer. Kaffekorg i gräset, glada barn som gungar, sjunger och hoppar runt. Underbart!
Nu är det en vecka kvar innan jag tar semester. Då åker vi bort så jag inte blir frestad av att starta nya projekt. Får se hur länge jag lyckas hålla mig i från min älskade symaskin :)

Kram!

A i uppskattad midsommarklänning "Spot the Flower" från Kuckilura (så klart:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar