Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

17 juni 2010

Flaggspel



I morgon fyller jag år.
Jag tycker födelsedagar är riktigt, riktigt trevliga faktiskt. Inte just för det faktum att man blir ytterligare ett år äldre, det hade jag gärna hoppat över, men det känns som om dagen bara är MIN. En dag när det är ok att känna sig viktig och få njuta av att bli uppvaktad. Jag ÄLSKAR presenter. Små, fina saker, omtänksamt inslagna med vackra snören. Det får jag alltid av min vän C. Hon är toppen att bjuda på kalas och hon är toppen på att bjuda på kalas också. Hon är helt enkelt, kort och gott, TOPPEN!
I år har jag gjort mig en egen present. Ett flaggspel. Finns det något festligare, sommar-kalasigt än vackra vimplar som vajar i vinden?
Jag tog stuvbitar i rosa, vitt, blått och grönt, ett rosa snöre och textillim. Simsalabim. Den bästa presenten jag kunde ge mig själv.
/ KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar